მედია
ტელევიზიების სარეკლამო შემოსავლებმა სამ თვეში 22.5 მილიონს მიაღწია
2019 წლის მეოთხე კვარტალში ტელე-მაუწყებლების სარეკლამო შემოსავლებმა სულ 22,492,308 ლარი შეადგინა.

სატელევიზიო სარეკლამო შემოსავლები რეკლამას, სპონსორობას, პროდუქტის განთავსებას, განცხადებებს და ტელეშოპინგს მოიცავს.

2019 წლის მეოთხე კვარტალში, სატელევიზიო სარეკლამო შემოსავლები მაუწყებლების ჭრილში ასე გადანაწილდა:

· ტელეიმედი - 9,891,702.51 ლარი

· სამაუწყებლო კომპანია რუსთავი 2 – 5,009,224.00 ლარი

· საზოგადოებრივი მაუწყებელი - 656,171.18 ლარი

· ტელეკომპანია პირველი - 1,423,321.00 ლარი

· მთავარი არხი - 2,426,619.30 ლარი

· სილქნეტი - 614,660.89 ლარი

· ჯი-დი-ეს თივი - 600,787.79 ლარი

· სეტანტა ჯორჯია - 277,271.35 ლარი

· რ.ბ.ჯ. – 143,408.50 ლარი

· ტვ 25 – 133,989.90 ლარი

· ტელე-რადიო კომპანია თრიალეთი - 123,235.52 ლარი

· სტუდია პულსი - 86,964.37 ლარი

· ქვემო ქართლის ტელე-რადიო კომპანია - 84,860.00 ლარი

· სტუდია მაესტრო - 118,025.00 ლარი

· პალიტრა Tv – 158,902.45 ლარი

· რაგბი ტვ - 96,649.00 ლარი

· ტელეკომპანია „კავკასია“ – 64,241.13 ლარი

· ტელერადიოკომპანია რიონი - 47,791.94 ლარი

· არასამეწარმეო კავშირი ობიექტივი - 70,000.00 ლარი

· დამოუკიდებელი ტელე-რადიო კომპანია ოდიში - 32,784.75 ლარი

· სხვა - 431,697.56 ლარი



2019 წლის მეოთხე კვარტალში მნიშვნელოვანი კლება, მხოლოდ სამაუწყებლო კომპანია „რუსთავი 2“ ჰქონდა. კერძოდ „რუსთავი 2“-მა 2019 წლის მეოთხე კვარტალში გასული წლის იმავე პერიოდთან შედარებით 7,336,934. 00 ლარით ნაკლები სარეკლამო შემოსავალი მიიღო.
Facebook Twitter
სხვა სიახლეები
ამინდი
ახალციხე 10 °C
img
ახალქალაქი 7 °C
img
ასპინძა 9 °C
img
ადიგენი 17 °C
img
ბორჯომი 11 °C
img
თბილისი 14 °C
img
აბასთუმანი 9 °C
img
ბაკურიანი 6 °C
img
ნინოწმინდა 7 °C
img
ვალუტა
AMD
AMD
1000
6.8978
EUR
EUR
1
2.8837
RUB
RUB
100
2.8914
TRY
TRY
1
0.0829
USD
USD
1
2.6755
კალენდარი
«« მაისი  »»
2930 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 12
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
The views, opinions and statements expressed by the author/authors and those providing comments are theirs only and do not necessarily reflect the position of the Foundation or the Center. Therefore, the Open Society Georgia Foundation and Georgian Center for Strategy and Development are not responsible for the content of the information material.